איך לעשות פיקניק רומנטי? ומה בוודאי לא לקחת?!

איך לעשות פיקניק רומנטי

פיקניק רומנטי – מה לוקחים ומה עושים?

מאז ומתמיד נקשרה תפאורת הטבע לרומנטיקה, ולא בכדי. האוויר הצלול, הפריחות הצבעונית והגבעולים הרכים, פכפוך המים או האופק האינסופי של הים – כל אלו פותחים אותנו לחוויה מסוג אחר. אכן, בימים אלו כשאנו רגילים יותר מכל לרעשי המכוניות החולפות בכביש, לצלצולי הסלולרי ולנופים האורבאניים הסגורים, היציאה לטבע היא כמו נשימה עמוקה שפותחת את הראש ואת הלב. אז מה יכול להיות טוב יותר לזוגיות מאשר יציאה לפיקניק רומנטי? בשורות הבאות נביא כמה רעיונות ונסביר מה לקחת לפיקניק ואיך לעשות אותו.

גם ספונטני, גם מתוכנן

לפני שנדבר על מה מביאים לפיקניק נזכיר שיש שטבע נדבך בלתי מתוכנן ופשוט, זורם וספונטני, או במילים פשוטות – טבעי. יחד עם זאת, בשביל ליהנות ממה שיש לחוויה ולתפאורה הזו להציע, כדאי להיערך נכון. אם תבנו את הבסיס הטכני (ממש לא קשה), הטבע כבר יעשה את שלו ויאפשר לכם לזרום. אז בתור התחלה, בחרו את המיקום עבור הפיקניק שלכם כך שלא יהיה מאתגר מדי. למשל, נסיעה של יותר משעה בכבישים סואנים ועמידה בפקקים רק בשביל להגיע לאיזו נקודה ירוקה, תהיה די מנוגדת למה שאתם רוצים להשיג.

באותו האופן, התאימו את שעת הפיקניק ללו”ז הפנוי של שניכם – כך שאף אחד לא יצטרך להילחץ בעבודה או מול משימות הבית רק בשביל להגיע מזיעה ועמוס אל הפיקניק המשותף. אם צריך, דאגו מראש לפנות את הלו”ז מפגישות זום, ילדים וכן הלאה – שיהיו איזה שעתיים או שלוש פנויות רק בשבילכם. מלבד זאת, בחרו מקום שמתאים להעדפות שלכם – למשל אם אין לכם בעיה לחלוק את הרגעים ביחד עם אחרים, חוף הים יכול להיות נהדר, ואם אתם רוצים פרטיות מוחלטת ניתן להיכנס קצת למעמקי חורשה. ומעבר לכך, הכינו כמה דברים שמייד נתאר כדי שהבילוי יהיה כיפי ומפנק ככל האפשר.

אז מה מביאים לפיקניק?

לטבע יש את האיכויות שלו, כמובן, אבל גם כמה אתגרים ייחודיים. למשל, יש אנשים שקצת קשה להם לשבת על האדמה או אבנים, יש כאלה שלא אוהבים במיוחד יתושים, וכן הלאה. אז דאגו מראש לנוחות. זאת אומרת שכדאי להביא מחצלת או לפחות שמיכה שניתן לפרוש על הקרקע, ואם אתם מאלו שצריכים תמיכה לגב הביאו שני כסאות נוח מתקפלים. כמו כן, אם אתם מאלו שחייבים כוס תה או קפה חם לידכם הכינו מבעוד מועד תרמוס, או לחוויה יותר אותנטית הכינו פק”ל קפה עם גזיה, קפה/תה, פינג’ן וסוכר. ברור שלא יזיק גם להכין כמה כריכים בריאים מלחם שיפון, מחמצת או חיטה מלאה, או פשוט לעצור בדרך באיזו מאפייה טובה.

אנו גם ממליצים להשלים את החוויה מבחינה קולינרית ורומנטית עם אחד המארזים הנהדרים שלנו, שנארזו קפידה ומגיעים עם הקדשה. המארזים כוללים בין היתר פרלינים משובחים, שוקולד מעוצב בעבודה יד, בקבוק יין אדום, שתי כוסות יין ונשיקות מרנג – שיהפכו את החוויה למתוקה ומענגת במיוחד. בנוסף, המארזים שלנו כוללים הפתעות שעוד ילוו אתכם לתקופה ארוכה, למשל שמן שקדים לעיסוי מפנק כשתחזרו הביתה, נר ריחני שיוסיף ניחוח לחדר השינה או לסלון, וכמובן ערכת i do שלנו שתחזק ותשדרג את הזוגיות עם שלל משימות מיוחדות.

את ההזמנות תוכלו לעשות בקלות דרך האתר, ובכל שאלה ועניין אפשר לפנות אלינו בטלפון 050-3366798.

שיתוף

איך הכל התחיל

אחרי 8 שנים של ביחד, גם אני ובן זוגי נשאבנו לשגרה השוחקת ולמירוץ החיים. עם עבודה, שתי בנות, מטלות בית

רגע לפני שאתם יוצאים, בואו נשמור על קשר

הצטרפו עכשיו לקהילת I do ואנו נשלח לכם אחת לשבוע משימות, טיפים והמלצות לזוגיות קרובה ומלאת משמעות ואהבה ❤